Praktisk informasjon om ny tv/internettavtale

Som varslet her http://www.lorenparken.no/revidert-avtale-med-altibox-viken-fiber/ vil ny avtale for tv/internett tre i kraft 1.6.2019. Som før faktureres dette sammen med felleskostnadene og prisen er lik. Ny dekoder må ikke kobles til før 1.6. Denne får du tilsendt pr post.

  • Du kan nå velge mellom tre ulike oppsett av standardpakken; tv og internett, kun tv, eller kun internett. Les mer om innhold og tilleggstjenester i dette dokumentet :
  • English version of the new content can be found here:

Mer informasjon om Viken Fiber finner du her: http://www.vikenfiber.no.


Skulle du ha ønske om individuelle tilleggstjenester, kontakter du Viken Fiber kundeservice direkte. Disse tjenestene vil faktureres direkte til deg fra Viken Fiber.
Har du spørsmål, eller om du skulle ha behov for bistand med tjenestene, kontakt Viken Fiber kundeservice direkte.


Internetthastigheten kan måles ved å gå inn på følgende tjeneste: http://speedometer.altibox.no. Vi minner om at ved bruk av trådløse tjenester (Wi-Fi), kan hastigheten variere basert på tilkoblet utstyr og plassering.


Viken Fiber kundeservice kontaktinformasjon (åpent alle dager, hele døgnet*):

* Fra kl. 20.00-08.00 på hverdager, og lørdag/søndag, er det kun åpent for feilmelding og teknisk support.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *