Feilmelding telefonstyrt portåpnersystem

Merk følgende som må være oppfylt før det fungerer.

1. En må være registrert bruker av telefonstyrt åpning.
2. Bekreftelse e.post fra Lørenparken parkering as med veiledning.
3. Det kan kun være to nummer registrert pr. p-plass.
4. Sjekk at +47 er lagt til telefon nr. til garasjeport.
5. Skru av «ring igjen ved opptatt på telefon.
6. Telefon styret åpning virker ikke om en harskjult nummer eller hemmelig nummer.

Hvordan fungerer gjesteparkering?

Gjesteparkeringsplasser er på anviste plasser i den ytterste garasjen. Betalingsautomat er plassert i ytterste del av garasjen, Q-Park er ansvarlig parkeringsselskap. Merk at plassene for gjesteparkering pr. d.d. ikke er de som er rett ved siden av betalingsautomaten!

Porten vil normalt være låst. Gjester må låses inn av noen med tilgang.

Dersom du skulle være uheldig å få bot, er dette et privat anliggende du må ta direkte med Q-park og som styret ikke har noe med. En evt. klage kan registreres på Q-parks hjemmeside som du finner her: https://horizon.gothiagroup.com/HorizonParkingSchema/ComplaintForm.aspx?ID_Language=1&Orgnr_Klient=946359106

Hvilken nøkkel bruker jeg til å åpne garasjen?

Selvaag Parkering AS har installert en ytre port til garasjeanlegget i Kanonhallveien.

Porten blir styrt av en nøkkelbryter montert ved innkjøringen til garasjeanlegget, og ved snortrekk ved utkjøringen av garasjeanlegget.

Nøkkel til nøkkelbryteren er den samme som til dørene til sameiets fellesanlegg. Sameiet har rekvisisjonsrett, og håndterer etterbestillinger.

Leie av garasjeplass?

– Kontakt Selvaag Eiendom eller sett opp oppslag på informasjonstavle

– Garasjen eies ikke av sameiet, men Lørenparken Parkering AS, se egen side: http://www.lorenparken.no/lorenparken-parkering-as